Pavlač

Uvítáme zde Vaše názory a náměty ohledně podoby a obsahu stránek. Ještě více nás bude těšit, pokud se rozhodnete sami přispět nějakým zajímavým obsahem. Smysl těchto stránek je poskytnout  informace všem, kteří se zajímají o dění v Litni a okolí. A hlavně dát prostor těm, kteří chtějí aktivně přispívat zajímavým a aktuálním obsahem.

Prosíme o věcnou diskusi bez osobních výpadů a vulgarit.

50 komentářů

  1. Dnes je 17.11. O to více si uvědomuji, jak totalitně to tady dýchá. Mám také strach a nevěřil bych, že 25 let po sametové revoluci se budeme bát vyjádřit svůj názor a postoj. Ani já nenapíši své pravé jméno, neboť mám obavy z reakcí sousedů. Pravda láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Věřme v to a povede se nám to 🙂

  2. Pani Zoro, verte,ze nikdo nechce delit obcany na dve,ani vice skupin. Radne zvoleni clenove zastupitelstva samozrejme budou mit sva prava a jejich spoluprace nebude nijak rusena.9 clenu zastupitelstva,devet hlasu…kazdy ma pravo na vlastni nazor,tedy behem hlasovani je na kazdem,zda ruku zvedne,ci ne. Momentalne se ceka na vyjadreni ohledne napadeni platnosti voleb.Tedy zadne zastupitelstvo,zadne hlasovani,zadne domluvy…Nikdo tedy ted prexi nemuze rict ,ze ,,bude odstrkovan“…nikdo nevidi do budoucnosti…Muzeme jen doufat,ze mezi deviti rozumnymi lidmi nebude problem se domluvit vzdy v zajmu obcanu…

  3. Dobrý večer,
    omlouvám se, že se nepodepíši, ale to, co se děje v naší obci mě nahání strach. Připomíná mi to dobu totality. Nechápu proč „vítězové“ voleb pomluvami dělí občany Litně do dvou skupin. Proč vyloučili řádně zvolené členy zastupitelstva z jednáních. I my, voliči nezávislých kandidátů, jsme občany Litně a chceme, aby spolurozhodovali o dění v obci.

  4. Paní Jelenová, ale my si tady v Litni nechceme hrát na velkou politiku a na my a oni. My chceme spolupráci všech 9 zastupitelů. Nechceme boj 5 proti 4. Jestli to takto vnímáte, tak to není dobrá cesta. Správně je táhnout za jeden provaz, správně je vést dialog mezi všemi zastupiteli a občany, správně je zasednout za jeden stůl. Proč nám toto upíráte? Proč bychom měli stát 4 roky stranou? Proč jste nepřijali naši podanou ruku?

  5. Pane Hupáku,
    já Vám rád odpovím 🙂 Ano udělal jsem pravopisnou chybu a vrátil se mi bumerang. „Věci“ však nejsou „charakteru neživotného“, ale rodu ženského 🙂 Tak dobrý, je to 1:1 :-)))

    Tak jsme se zasmáli, jací jsme to chytráci. K věci: MY ROZHODNĚ NEMŮŽEME za to, že Vaši ženu předvolali k výpovědi. Já už vypovídal. Udalo mě údajně vedení obce, že jsem zapálil kanalizační trubky před kinem. A ani za to nemůžeme my. Zkuste pátrat v jiných vodách. Jsou to stejné vody, chcete-li stejný zdroj, který pustil do světa dezinformace o tom, že jsem bývalý vekslák a jiné nesmysly. Provinili jsme se jen tím, že jsme oznámili kandidaturu. Jsme vnímáni jako konkurence. ale to my také nechceme. Chceme být konstruktivní, tvořiví a přejeme si, aby tu lidé byli šťastní. Bohužel je tu někdo, kdo chce pravý opak…

    Ano, jistě by mne spousta občanů nevolila. To bezesporu. Však na tom někteří už 4 měsíce usilovně pracují. Jsou tu ale jiní, kteří nám vyjadřují podporu a drží palce a dodávají sílu nevzdat to a víru v lepší budoucnost. Vydali jsme se na trnitou cestu a víme, že naše vize mají budoucnost a že i Liteň čeká lepší budoucnost a nezůstane navždy ostrovem v moři. Víme, že z krátkodobého pohledu ztrácíme. Je to cesta dlouhým tunelem, na jehož konci však svítí světýlko. A už to není špendlíková hlavička, už je větší a bude líp. 🙂
    Filip Kaštánek

  6. Dobrý den.

    Vážení Nezávislí, nezlobte se na mě, ale to už je vážně vrchol!! Moje žena Vám dala jasně najevo, že s Vašimi záležitostmi, pomluvami a politikou nechce mít nic společného. Přesto musí zítra jít svědčit na policii! Chápete to, že nás tyhle vaše povolební šarvátky vůbec nezajímají, tak proč nás do toho zatahujete, myslíte si, že nemáme na práci důležitější věci?! A čeho tím jako chcete dosáhnout?
    To aby se člověk schoval do baráku, aby náhodou nezaslechl něco, co by mohl využít někdo jiný?

    Pane Kaštánku,
    1) ano, máte pravdu, že pomluvy se objevily hned na počátku kampaně, protože jste je vy sám o sobě napsal na vaše www stránky.
    2) pokud by se snad měly volby opakovat, tak asi jedině dobře, už několik lidí v mém okolí se vyjádřilo, že vám Nezávislým věřili, a jsou zklamáni tím, co se děje, hlavně tou stížností na volby. Podruhé byste nejspíš tolik hlasů nedostali
    3) když už tady někoho poučujete, že ve slově může se píše ů s kroužkem, tak jako jazykovědec byste měl vědět, že ve slově kultivovaly se píše na konci tvrdé ‚y‘, protože ty věci jsou charakteru neživotného.

    A pane Kaštánku, ani mi nic neodpovídejte, vůbec mě to nezajímá, a raději už sem nepište vůbec nic!

    Děkuji.
    Dh.

  7. Pane Kaštánku,
    a nescházejí se pražští zastupitelé proto, že jim v zastupitelstvu chybí většina a hledají si koaliční partnery? Třeba si pan Horák svého koaličního partnera už našel a vy to nejste.

  8. Dobry den všem,
    ad mandát) paní Jelenová, v Praze je také podána stížnost na průběh voleb. Jistě jste si všimla, že se pražští potenciální zastupitelé vesele scházejí a jednají. Vypadá to, že jen v Litni to nejde. Proč? My jsme celou dobu připraveni.

    ad štvavá kampaň) paní Hupáková, tento přídomek jsme slýchávali ve spojení s vysílačkami Hlasu Ameriky nebo BBC (Volá Londýn) či Svobodné Evropy. Já odmítám, že bychom kohokoli štvali. Mne štve to celé kolem a nebaví mě to. Raději bychom dělali něco pořádného. Štvanci jsme spíš my. První dezinformace a pomluvy (to štvavé proti nám) se objevily ten samý den, co jsme zveřejnili naši kandidaturu…

    ad agresivní komentáře) paní Jano, není to pravda. Přečtěte si to, co píši já a co ostatní. Já se snažím vysvětlovat a uvádět na pravou míru, to co se „povídá“. Na to, že nás zde i jinde posílají kamsi a říkají o nás smyšlené nepravdy, jsme slušní přespříliš. Ne nadarmo se říká, že na hrubý pytel patří hrubá záplata. My zatím záplatujeme sametem. Ostatně jakýsi sametový převrat by Liteň víc než potřebovala (pozor, nejsem agresivní – je to moje zbožné přání a touha, aby se věci zde kultivovali).

    S úsměvem a přáním pěkného dne
    Filip Kaštánek

  9. Nenamítám nic proti tomu, aby pan Vodička s Ivetou Sládkovou podali trestní oznámení na policii pro pomluvu v souvislosti s informací, že se pan Vodička pokusil uplácet voliče ve Staré škole, protože nejen mě by zajímalo, jak to bylo doopravdy. Je dobře, že okolnosti prošetří policie a všichni se dovíme, jestli jde o pomluvu nebo ne a komu tedy v tomto případě můžeme věřit, protože jde o závažnou věc. Řada obyvatel Staré školy se k volbám dostavila a odvolila. Nemám problém s policií spolupracovat.

  10. Pane Kaštánku,
    to, že se ve čtvrtek nesejdete se starostou, má s vaším odvoláním proti platnosti voleb souvislost velikou. Dokud soud neprošetří průběh voleb, nepřezkoumá odevzdané hlasy a neuzná výsledky voleb a vaše zvolení, nemáte k jednání ŽÁDNÝ MANDÁT.

  11. Dobrý den,

    Ráda bych požádala klub Nezávislých, aby mě nezatahovali do své politiky, kterou nyní vedou a se kterou nesouhlasím. Rozhovoru s paní Jelenovou jsem se zúčastnila jen náhodně a vyslechla její názory. Byla jsem poté obeznámena paní Ivetou Sládkovou, že se mnou počítají, abych u soudu dosvědčila údajné pomluvy s úst paní Jelenové. Prosím aktéry, at‘ si to vyřídí mezi sebou. Nezávislí by si měli uvědomit, že je po volbách, a ne pokračovat ve štvavé kampani, která dle mého názoru přináší obci jen škody.

    Děkuji za pochopení

    Alena Hupáková

  12. Milý pane Kaštánku s spol.,
    dle mého názoru byste si své útočné a občas nepravdivé komentáře měli vyřizovat osobně mezi sebou a né formou pavlače. Předpokládám, že na to nebyla stvořena.

    Ráda si čtu příspěvky občanů a ne Vaše agresivní komentáře.
    Štiky chtěli rozvířit klidné vody, však Vaše rozvíření je spíše negativní a stresující než pozitivní.

  13. Dobrý večer Alžběto,
    mluvíte mi z duše. My se o to pokoušíme opakovaně od 12.10. Psal jsem do NN článek, kde jsem oznámil, že jsem svolal schůzku na Čt 6.11. (Psal jsem to i sem, myslím.) Bohužel se zase nesejdeme. Pan Horák schůzku odvolal s poukazem na nějaké právníky a stížnost na průběh voleb… Myslím, že to s tím nemá žádnou souvislost.

    Chci jen poznamenat, že Praha má také podanou stížnost a normálně se scházejí a jednají.

    My se minimálně ve 4 lidech (obyčejně se scházíme jako celá grupa a diskutujeme otevřeně ve větším počtu) sejdeme a budeme připravovat svoji verzi rozpočtu, ať máme všichni z čeho vyjít po ustanovení zastupitelstva.

    Filip Kaštánek

  14. Tady se člověk opravdu zasměje. Mohli by jste si to jednoduše vyříkat mezi sebou a ne to řešit na monitorem. To umí každý blbec, s prominutím.

  15. Dle mého soudu se tu jednoduše zneužívá neznalosti občanů, aby se strašili hrozivým ROZPOČTOVÝM PROVIZORIEM a jinými strašáky, které patří spíše do říše pohádek. Psal jsem to už jako odpověď paní Zítové před pár dny – volby jsou standardní záležitostí ve všech demokratických společnostech a i v našem českém systému se proto počítá se všemi eventualitami, včetně např. opakování voleb a podobně! Život obcí musí přitom jít dál, jen se něco dělá mírně jinak. Žádné katastrofy se při profesionálním managementu obce nekonají.

    V krátkosti a zjednodušeně vysvětlím, o co jde u rozpočtového provizoria.
    Úvodem budiž řečeno, že provizorium si určujeme my sami, tedy zastupitelé, nedohodneme-li se na konečném rozpočtu na příští rok! Existují 3 principiální formy provizoria, ale to teď nehraje roli.
    Základem je, že NÁS NIKDO NENUTÍ SI URČIT TAKOVÉ PROVIZORIUM, ABYCHOM NEMOHLI PLATIT FAKTURY ZE STÁVAJÍCÍCH SMLUV!

    Druhý bod strašáka na důvěřivé lidi je, že se vůbec nesejde ustavující schůze zastupitelstva a nemůže proto rozhodovat o rozpočtu. Samozřejmě i na toto je pamatováno! Podle §102a přechází pravomoc si určit rozpočtové provizorium na STÁVAJÍCÍHO STAROSTU, který musí tak jako tak sloužit až do zvolení starosty nového! Takže pakliže je ten stávající starosta normální, určí si jednoduše takové provizorium, aby faktury platit mohl.

    Jestli to někdo chce nastudovat podrobněji, tak fundovaný a aktuální text od Ministerstva vnitra je na příklad tady: file:///C:/Users/OEM/Downloads/Metodick%C3%A9_doporuen%C3%AD_Blue-06-1_web.pdf


    Jedno skutečně nechápu: jak mohou lidé v Litni ještě brát vážně některé zdroje informací, které trvale tvrdí něco nepravdivého?

    Každopádně doporučuji se chodit juknout i na web právě zakládaného spolku NOVÁ LITEŇ http://www.novaliten.cz – během pár dnů se tam objeví nová služba LITEŇSKÝ TAM-TAM, kde budeme i s vaší pomocí sbírat zkreslené a nepravdivé informace, které mezi spoluobčany kolují a konfrontovat je s realitou, která je pravidelně zcela odlišná. 🙂

  16. Dobrý večer,
    reaguji na to, co na Pavlač napsala Iveta Sládková 2.11.
    Mrzí mě, že našemu čtvrtečnímu dialogu s Ivetou Sládkovou byly přítomny děti, ale i to patří k životu. Šlo jen o trochu emotivnější a tím pádem i hlasitější výměnu názorů a to z obou stran. Dotčená tím, co jsem řekla a jak jsem to řekla, je pouze Iveta Sládková, protože se to týkalo odvolání proti platnosti voleb, které podal pan Kaštánek z Nezávislých a z toho vyplývajících důsledků pro obec. Kdyby naše diskuse vybočovala z mezí přijatelnosti, věřím, že by se paní Kosová a kuchařky ozvaly a okřikly by nás. A jsem přesvědčená, že ani paní Hupákovou a její děti jsem nestresovala a nepohoršila tím, co a jak jsem říkala, jinak by se se mnou vzápětí po odchodu naštvané Ivety normálně nebavila. Naopak bych řekla, že pro mé jednání měla pochopení, protože se obává toho samého, co já. Že ani po volbách do zastupitelstva v Litni nezavládne klid zbraní a zvolení kandidáti spolupracovat nebudou a díky jejich neuváženým krokům a taktizování se může celá obec dostat do pořádného průšvihu. A o tom, že k pokusu o uplácení voličů ze strany pana Vodičky ve Staré škole došlo, jsem opravdu slyšela.

    Máme rozkopanou obec, proinvestovali jsme už hodně přes deset miliónů Korun, a pokud do konce léta příštího roku nedostavíme a nezprovozníme kanalizaci a čističku včetně napojení 80 % obyvatelstva, přijdeme o dotaci a budeme splácet dluh desítek miliónů Korun desítky let, jako ve Měňanech. Mně je z toho termínu a úkolů úzko, protože nevíme, jaká bude zima a jaké přijdou další nečekané komplikace, ani nevíme, jaký bude zájem obyvatel se připojit. A jestli je napadení platnosti voleb podané panem Kaštánkem jen jakási taktická hra Nezávislých na silnějšího, tak je to za dané situace nezodpovědný hazard! Pokud do konce roku zastupitelstvo neschválí rozpočet, bude mít naše obec od 1. 1. 2015 rozpočtové provizorium a pozastaví se proplácení faktur za výstavbu kanalizace a stavba se zastaví. Uvědomte si, že nikdo z vás, zvolených, nemůže pracovat na přípravě rozpočtu a na dalších obecních záležitostech, dokud soud vše neprošetří a neuzná platnost voleb a dokud na ustavujícím zasedání nesložíte zastupitelský slib. Do té doby na to právo nemáte a je to jeden z důsledků vašeho konání. Až na prvním zasedání můžete návrh rozpočtu projednat a schválit. Pak musí být 15 dní zveřejněn k připomínkování a teprve na dalším veřejném zasedání můžete rozpočet schválit. Když se Nezávislí nedokážou s protistranou dohodnout ani na termínu prvního zasedání zastupitelstva, tak jak chcete zařídit, že bude rychle schválený tak citlivý dokument, jako je rozpočet obce na příští rok v době Vánočních svátků?

    Bojím se toho, co přijde příště a že na to moje obrazotvornost nestačí, protože Nezávislí v zastupitelstvu většinu nezískali, ale prosazovat své zájmy chtějí. Co se stane příště, pokud se s ostatními zastupiteli nedohodnou? Kde jsou nějaké hranice nebo budou všechny prostředky k dosažení cíle čisté? Proč tedy kandidáti Nezávislých nechtějí uznat výsledky voleb, zpochybňují je a ohrožují naše obecní zájmy?

    Byla jsem ve volební komisi v Litni a vím, jak volby probíhaly poctivě a že k žádné manipulaci s volebními lístky nedošlo. Všichni jsme si uvědomovali vypjatost předvolební kampaně, a proto se ke všemu přistupovalo s dvojnásobnou opatrností a vše se kontrolovalo, aby nikdo neměl důvod volby zpochybnit, ale přesto k tomu došlo. Přesto, že Nezávislí měli v obou volebních komisích své přísedící, maminku a syna pana Kaštánka, kteří se pod prohlášení o regulérnosti voleb podepsali.

    Snažila jsem se dostat na schůzku Nezávislých, která proběhla minulý týden, a požádala jsem o to Lukáše Műnzbergera. Chtěla jsem s nimi probrat závažnost situace a apelovat na to, aby se jednalo a nic se zbytečně nezdržovalo. Bohužel mě nepozvali a tak mi nezbylo nic jiného, než probírat tyto věci s kandidáty Nezávislých po telefonu nebo na ulici, ale už to dělat nebudu. Stejně je to MARNÉ, MARNÉ, MARNÉ!

    Lenka Jelenová

  17. Dekuji panu Vodickovi za hodnotnou odpoved ,az budu mit nejakou dalsi otazku a budu na ni chtit znat odpoved,ktera ze me udela o kousek vzdelanejsiho,vsak spolecensky mene kvalitniho cloveka,ozvu se. S pozdravem,Sarka Marcinova (ktera se cim dal vice divi,ze ma tyto nesmyslne debaty zapotrebi)

  18. Dobrý den,
    myslím si, že každý si všiml, že urážky jsou cílené na Filipa Kaštánka a Jiřího Vodičku. Jen kvůli tomu, že jsou jmenováni do zastupitelstva a mají/měli zájem o místo starosty/místostarosty ???!!!
    Bylo by dobré rozdělovat vesnické drby a cílené urážky někoho pošpinit a tak znemožnit určitý post, …. . Obvinit na policii někoho, že je žhář a podpaluje trubky před kinem, jen protože měl zájem být starostou, to není jen drb pro povznesení. Z profesionálního hlediska je to neetické a neprofesionální. Ať jsem na vesnici nebo ve městě. Liteň zase není tak malá obec, aby zde starostu a zastupitele mohl dělat kde kdo.
    Myslím si, že hlavní náplní starosty je právě spokojenost a funkčnost svěřené obce. Jinak ho přeci nepotřebujeme.
    Hezké pondělí Vám všem.
    Iveta Sládková

  19. Základ vašeho příspěvku je věta: „O co je lepší člověk, který se nedokáže povznést nad „pomluvu“, …. ?“

    Vysvětlení je extrémně jednoduché: ten, kdo někoho pomlouvá, je podle českého trestního zákoníku pachatelem, který může být za své nezákonné konání potrestán až odnětím svobody na 1 rok. Ten, kdo je pomlouván, je bezúhonný občan, kterému pomluvou vzniká značná újma, kterou může po pachateli vymáhat.

    Máte ještě další dotazy, které se dají tak snadno zodpovědět?

  20. Dobry vecer.

    Jelikož jsem zvyklá žít na vesnici, pomluvy a nepravdivé, či částečně nepravdivé informace mě nepřekvapují…tak to přeci na vesnicích chodí, ne? Ráda bych dodala, že já takové informace neventiluji – to abych předešla následným útokům na mou osobu, či případné žalobě. Jen by mě zajímalo několik věcí. O co je lepší člověk, který se s ,,pomluvou“ neumí vyrovnat a s úsměvem se nad ní povznést, ale který ji raději řeší podáním žaloby na spoluobčana, ,,souseda“? Já osobně, když jsem se vrátila z ciziny těhotná a nikdo tu ještě neznal otce mých dětí jsem se z několika stran dozvěděla, že prý čekám až porodím, a teprve podle toho, jestli děti budou černé nebo bílé se dozvím, kdo je vlastně jejich otec … Dlouhou dobu jsem se tak nenasmála jako ve chvíli, kdy se ke mně dostala tato informace. A můžu říct, že mě ani nenapadlo, že bych vlastně mohla podat žalobu na neznámou osobu, která s tímto výmyslem začala, že ze mě udělala ,,holku lehčích mravů“ … nenapadá mě, čemu bych tím pomohla a k čemu by to bylo mně.
    Také by mě zajímalo, jak přesně by měl současný starosta ,,usadit“ všechny obyvatele a postarat se o klid v obci?
    Přesně tak, jak to tu teď vypadá, přece vypadají ty ,,pětkou“ vysněné ,,rozbouřené vody“ … dnes už tu holt těžko narazíte na ulici na líného, klidného kapra …

  21. Dobrý den všem.
    Situace v Litni mě donutila také napsat na ,,Pavlač,,. Jsem zklamaná situací v Litni hlavně chováním některých lidí, kteří šíří nepravdivé informace a posilují negativní myšlení po celé Litni. Jedním z takových lidí je paní Lenka Jelenová. Nejsem jediná, které napadla slovním útokem osobně nebo telefonicky. Pokusím se vám ve zkratce nastínit její jednání a poté ho okomentovat. Paní Jelenová mě viděla, jak jdu s dětmi a paní Alenou Hupákovou do jídelny v učilišti (vedu v učilišti nad jídelnou společně s paní Hupákovou herničku pro děti). Toho paní Jelenová využila a hned si přisedla a začala na mě celou půl hodinu křičet urážky na naší kandidátku. Hlavně zdůrazňovala, že pan Vodička uplácel lidi ze ,,staré školy,, 50Kč, aby hlasovali pro Filipa Kaštánka (vysvětlím níže). Pro mě i paní Hupákovou to bylo nepříjemné, myslím si, že i pro kuchařky, které se radši schovaly. Jídlo mi tak znechutila, že jsem i se svým hladovým a vystrašeným synem odešla. Přešla jsem jen vedle do školky vyzvednout druhého syna. A kdo na mě nečeká u vrátek ?! Paní Jelenová a začala znovu. I přes ustavičné upozorňování, že pospíchám, protože mám ještě jednu schůzku si svůj monolog jela dál. Abych se jí zbavila, musela jsem skočit do auta a ujet. Na schůzku jsem samozřejmě přijela pozdě, rozladěná, děti se z toho ještě přes hodinu dostávaly. Myslím, že paní Hupáková na tom byla stejně.
    Když pominu urážky a narážky na překontrolování voleb …. , nepochopím, jak může obviňovat pana Vodičku z něčeho, co nemá podložené. Je to urážející a nedůstojné. Pan Vodička mě požádal, abych při podání žaloby na paní Jelenovou za pomluvy svědčila jako hlavní svědek. Kam zmizela v Litni slušnost a respekt k druhému ?! Panu Vodičkovi se nedivím, že chce podat žalobu, urážek a nepravdivých pomluv na jeho osobu a Filipa Kaštánka je čím dále více. Myslím, že by to mohl být i další důvod proč prověřit volby. Kolik občanů se ,,staré školy,, bylo asi volit ?!
    Tímto bych ráda požádala pana ing. Horáka, aby zasáhl a snažil se situaci v Litni umírnit. Podle mě je hlavním úkolem starosty udržovat v obci pořádek a spokojenost občanů po všech stránkách. Hlavním úkolem předchozího starosty pana Klimenta by to byl úkol číslo jedna. Nenechal by si v obci rozjet intriky a falše, které zde panují. Hlavně by se snažil být objektivní. To se momentálně říci nedá.
    Některým bych doporučovala zanechat doma jejich ega a předsudky. Myslím si, že předvolební programy byly plné plánů a slibů a navíc se programy jednotlivých kandidujících sdružení překrývaly. Tak hurá do toho! Čtyři roky je krátká doba. Výmluvy, že nemůžete pracovat kvůli ověřování voleb jsou chabé a nepravdivé. Soud stížnost prověří a jede se dál. Kdo chce pracovat, vždy si cestu najde a štěstí přeje připraveným. Zatím jen ztrácíte čas pomluvami, jejich šířením a poté jejich vyvracením, místo toho, abyste konstruktivně něco vytvářeli pro lidi, kteří vás volili!!!
    Paní Jelenové doporučuji, aby si radši dokončila práci zastupitele, kterou za celý rok nedokázala vyřešit. Mluvím o prořezání stromů ve Bělči, ze kterých padají suché větve na komunikaci, po které chodí maminky s kočárky a jezdí auta. Žádost jsem podávala před rokem. Před dalším rokem ji podával pan Košátko. Výmluvy, že to nejde kvůli sdružení Bělč je, už za ty roky ohrané. Přes stáří a ochranu stromů musí prořez zajistit Městys Liteň. To jen pro některé, kteří by naráželi na to, že si to mám prořezat sama. I takoví se najdou!
    Do budoucna bych si přála, abych se mohla v klidu procházet po Litni a okolí a s úctou zdravit procházející lidi a nebát se, kdo se zase vytasí s nějakou „zaručeně pravdivou“ informací.
    Přeji krásný zbytek neděle.

    Iveta Sládková

  22. Pane Havelko,
    přečtěte si moje vyjádření a to Vaše. Vidíte někde, že bych Vás napadal? Vaše vyjádření je jeden útok za druhým. Já na Vás nijak neútočím. Snažíme se najít to nejlepší řešení pro Liteň.

    Uveďte konkrétní místo a případ, kde lžu. Buďte konkrétní!

    Pan Horák to naznačoval opakovaně. Řekl to v Bělči na setkání i v Litni. Také říkal, že si musí nejdříve najít náhradu a ne to udělat naopak. Nejsem sám, kdo to slyšel a bylo to na veřejnosti. Mně to pan Horák zopakoval, když jsem s ním jednal mezi čtyřma očima. Nevymyslel jsem si to a slyšelo to více uší.

    To, že vykonáváte práci ředitele bezúplatně není správné. Jak vypadá zápal a výkon člověka, který pracuje zadara? Proč to děláte? Opeska Svatopluk je zřízena obcí a hospodaří s majetkem obce (to Učiliště je, že?) a předsedou správní rady je zesnulý starosta Kliment (mimochodem, proč jste ještě nestanovili nového předsedu?) a členy současný starosta Horák a za Digitus pan Křížek (Digitus měl přinést know-how, které nepřinesl, nepovedlo se, to se stát může. Jaká je teď role Digitusu?). A předsedkyní dozorčí rady je paní Jelenová, členy pan Munzberger a paní Anýžová. Zakladatelem je městys Liteň. A to mi chcete namluvit, že to nemá s obcí co dělat? Mnoho otázek, zkuste na ně odpovědět, prosím konkrétně. Děkuji.

    Funkci stavebního technika už nepotřebujeme. Potřebovali jsme v době, kdy na městys přešly některé pravomoci a kompetence ze Stavebního úřadu v Králováku. Ale to už dnes neplatí. SU si vzal tyto pravomoci zpět, městys je už nevykonává. Nechci Vás zničit a NIKDY jsem to neřekl. Naopak, chtěl bych, abyste se naplno na 100% věnoval práci ředitele AS a něco s Učilištěm dokázal a posunul to trochu vpřed. Za normálním plat nikoli zadarmo. Ať máte motivaci a volné ruce a čas na tu práci. Co vy na to?

  23. Prosím vás, pane Kaštánek.

    Kde jste slyšel pana starostu „ naznačovat“? To snad jen ve vaší fantazii.

    Vážně vám nepřijde ani trochu divné, že by jste chtěl dělat za mě práci stavebního technika o které vůbec nic nevíte a ke které nemáte ani žádné vzdělání? Jak jste vůbec přišel na to, že to budete umět?

    Pokud se tu ještě všichni nezbláznili, tak tu vždy platilo a snad platí, že odborné pozice se obsazují na základě výběrového řízení a hlavně na základě odborných schopností, ne na základě politické příslušnosti.

    Můžete mi prosím osvětlit, o jakých úvazcích pro obec vlastně mluvíte? Funkci ředitele společnosti Atelier Svatopluk, o.p.s. vykonávám, jak už jsem ostatně psal v Našich novinách, bezúplatně.
    Atelier Svatopluk, o.p.s. je samostatnou společností s vlastními orgány a rozhodně není příspěvkovou organizací obce.

    Kde se ve vás bere tolik přehnaného sebevědomí, že cokoli budete dělat, i když tomu vůbec nerozumíte o, vzdělání nemluvě, budete dělat nejlépe ze všech? Prozatím předvádíte pouze schopnost udělat ze všeho jen absolutní slátaninu nesmyslů a lží.

    Vás omlouvá snad jedině vaše naprosté diletantství a nezájem, nebo neschopnost si zjistit a prověřit základní informace. Než je vypustíte mezi lidi.

    Mám informace, že se mě pokoušíte všemi prostředky zničit. Už teď očekávám další útok proti mé osobě, ale nemůžete lidem přece pořád takhle lhát!

  24. Dobré poledne všem,
    asi si zařídím kancelář na uvádění věcí na pravou míru 🙂
    Neřekl jsem, že svolávám zastupitelstvo. Říkám tomu pracovní porada, chcete-li schůzka. Ta se měla uskutečnit už dávno. Na schůzce si můžeme vše vyříkat a rozdělit si práci. Připravit rozpočet k odsouhlasení. Rozdělení moci je asi dané. Post starosty i místostarosty obsadí pan Horák a spol. Mají 5:4, takže to zastupitelstvem protlačí. Ale všichni asi cítíme, že to není úplně správné. Vem to čert. Prostě se s tím smíříme.

    Neříkejte nám, paní Zítová, že na nic nejsou peníze. Od nového rozpočtového určení daní máme o cca 1.5mio více než před třeba 2 lety. Finanční prostředky je potřeba přesně plánovat a bylo by záhodno mít zásadní plán na roky příští hotový. Krátkodobé i dlouhodobé výhledy jsou prostě potřeba. Bolí to, často se třeba spleteme nebo netrefíme, ale plán hospodaření a rozvoje obce je NUTNÝ.

    Co se týče krajských peněz a i jiných dotací, tak je potřeba o ně žádat. Kraj má minimalní spoluúčast 5%. Ale i kdyby to bylo 10 nebo 20%, tak získáme 90% peněz navíc. Uvedu příklad: na kulturu dáváme 180tisíc. Když tuto sumu použijeme jako základ (spoluúčast) tak sakra můžeme dostat navíc 1 milion (záleží, jak budeme úspěšní)třeba na tu kulturu (a platí to i pro ostatní oblasti – typická je třeba údržba zeleně, na tu můžeme dostat až 90% od kraje a je toho mraky). Prosím, neříkejme, že nebudeme žádat o mimorozpočtové finanční prostředky, protože nemáme na spoluúčast. Z našich peněz tu silnici nikdy nespravíme. Na to bychom neměli ani za 100let! To musíme vydyndat na kraji. Nebudu tady rozepisovat další a další příklady….

    Překvapuje mne panika, kterou moje stížnost vyvolala… Vy víte o něčem, co bude důvodem k uspořádání nových voleb? Taknějak to všichni naznačujete. Já o ničem nevím (já jen nechtěně zaslechl rozhovor pana Horáka a spol., když zapomněl zavěsit telefon) a předpokládám, že soud moji stížnost zamítne (důkazy neexistují a soudkyně je asi nenajde). Vy však vykreslujete černé scénáře. A prosím nepřevracejte role a odpovědnost za věci příští. Pokud soud opravdu najde podvod, pak odpovědnost neleží na mých bedrech, ale na bedrech toho, kdo podvod spáchal. Nemůžete myslet vážně, když ty role obracíte.

    Problémy nevyrábíme my. Byl jsem označen za drzého (ostatní silnější výrazy vynechám), když jsem žádal o jednání a schůzku. My se chceme dohodnout a pracovat. Odpovědnost leží na druhé straně!!! Copak je drzost CHTÍT JEDNAT A ZAČÍT TAK PO VOLBÁCH PRACOVAT? Odpovězte si sami.

    A musím se ohradit. Nikdy jsme nelhali a nevymýšlíme si různé historky. Informace vždy ověřujeme. Já jsem od počátku napadán. Ihned po oznámení naší kandidatury se rozjela ze strany kandidátky pana Horáka pomlouvačná kampaň, na níž nebylo a není ani zrnko pravdy. (chystáme kvůli tomu anketu/soutěž O LITEŇSKÝ ZOBÁK, kde budeme společně s vámi sbírat největší perly a na konci roku vyhlásíme vítěze). Proto jsem napsal článek, který vyšel v našel 1. letáku a zveřejnil ony pomluvy (jedna z nich říkala, že mám v Praze na Starém Městě 4 hospody a jsem vekslák – copak je to pravda? Není. Kdo vám to přinesl? Ještě věříte tomu, co říká? A vekslák patří do minulého režimu. Kdo to asi mohl vymyslet? Dnes naštěstí veksláky nepotřebujeme… Žádám všechny, aby se vzpamatovali a začali zvažovat, co je a co není reálné a pravda. Takových pitomostí a výmyslů se postupně objevilo už více než desítka – všechno lež a nepravda. V Liteňském zobáku je bezesporu naleznete. 🙂
    Filip

  25. Žijeme už 25 roků v demokratickém systému. Ten má svá pravidla.
    NAŠTĚSTÍ!
    Volby jsou až tehdy u konce, když byl vyhlášen konečný výsledek. I když to třeba chvíli ještě potrvá. V systému se s tím počítá, dělat z toho tragédii a nevídaný problém není ani profesionální, ani demokratické.
    Filip Kaštánek podal stížnost, protože k tomu měl důvody. Má na své straně jak zákon, tak morální principy. Požadovat po něm (a celé „pětce“), aby ignoroval možná pochybení či dokonce porušeni Zákona o volbách, protože pak to máme na úřadě snazší, je PŘEVRACENÍ významu těch dvou věcí!

    Jsem rád, že většina lidí chápe, že demokracie je důležitější než z reálného socialismu známý „klid dělníků a rolníků na práci“, který znamenal 99,9% hlasů pro Národní frontu a diktaturu jak řemen.

    Berme to pozitivně: i v Litni se začínají prosazovat demokratické principy a i když je to možná mnohdy změna, je to současně i pokrok.

  26. Dobrý den,
    Byl jsem již před volbami nemile překvapen agresivitou letošní předvolební kampaně v Litni, a to zejména ze strany několika lidí ze strany Nezávislých/TOP 09. Takové množství útoků a pomluv, jako v místních novinách nebo webovkách Nezávislých jsem nečekal. Z vlastní zkušenosti vím, že neschopný manažer dokáže rozložit fungující firmu a na obci či městysi je to v principu stejné. Ačkoliv p.Kaštánka osobně neznám, názor jsem si udělal. Nevolil jsem Nezávislé, přestože na jejich kandidátce byli jinak i sympatičtí lidé, které bych určitě volil, pokud by nekandidovali právě za Nezávislé. Základem by měla být schopnost domluvit se, respektovat názory druhého, společně najít řešení, případně kompromis a samozřejmě také zkušenosti a kompetence. Domnívám se, že případné působení p.Kaštánka na pozici starosty by bylo pro Liteň katastrofou. Podle výsledků voleb jsem s tímto názorem nebyl sám. Vybrali jsme si s rodinou Liteň jako místo k životu před 8lety a předtím jsem již od dětství žil v Zadní Třebani. Liteň mi byla vždy sympatická. Za tu dobu jsem navštívil veřejné zasedání třikrát, kromě zastupitelstva tam většinou bylo jen cca 8-10lidí, což mě trochu zklamalo. Že je potřeba v Litni řešit spoustu věcí, je jasné, dát do pořádku komunikace, informovanost, řešit prevenci kriminality, jsou zde krádeže, někdo zřejmě zapálil dva stromy pod kinem atd. To vše vyžaduje spoustu úsilí a práce. Být starostou znamená mít velkou zodpovědnost a je to v podstatě nevděčná role – vždycky se najde spousta kritiků, kteří by to přitom ale sami nesvedli lépe. Pokud p.Kaštánek podal stížnost na platnost voleb, tak by k tomu měl mít závažný důvod. Nicméně tady v jediném příspěvku tvrdí, že gratuloval p.Horákovi k vítězství ve volbách a že respektuje výsledek voleb, a přitom současně volby napadá, to nechápu. A být zvolen do zastupitelstva bych já považoval za úspěch. Panu starostovi Horákovi držím palce, a všem přeji pěkný den.

  27. Vážená „pětko“
    Obracím se na vás, protože vím, že jste všichni inteligentní a někteří z vás mají zákon o obcích dobře nastudovaný. Není mi proto jasné, jak může váš zástupce p. Kaštánek psát takové věci:
    1) Pan Kaštánek napadl volby, tudíž se musí postupovat podle rozhodnutí soudu.
    2) Nemůže svolávat žádné zasedání, neboť je pouze zvolen, ještě nesložil slib, takže není ani zastupitel.
    3) Nevím jestli budeme moci sestavit rozpočet na r. 2015, protože vše má své postupy a náležitosti podle zákona. Bude se muset sestavit rozpočtové provizorium na r. 2015. Nevím co tím bodem „výběr dotačních titulů “ p. Kaštánek míní, protože peníze na spoluúčast nemáme, vše spolkne kanalizace ČOV a následně úprava komunikací.
    4) Kdo z vás má zájem pracovat pro blaho obce. Zatím je vše jen pro problémy. Ten „anonym“, kterého haníte, má bohužel v mnohém pravdu.
    Musím uznat, že jsem vám „štikám“ věřila, ale teď jsem velmi zklamaná. Nevím, jak se bude postupovat při placení fakur na ČOV a kanalizaci. Pokud bude rozpočtové provizorium, budou se platit pouze základní věci. Zatím jste jako strana „5“ městysi Liteň neprospěla. Vaše dobře organizovaná volební kampaň, která zvala občany k volbám s účastí 64,78 % byla jedním z důvodů proč váš zástupce volby napadl u soudu. Proč to celé je, a co tím sledujete? Toto není jen můj názor, ale i všech zaměstnankyň ÚM.

  28. Terento Psinto,
    proč používáte pseudonym? Pro nás jste prachsprostý anonym. Proč se nepodepíšete a nestojíte si za svým názorem?

    K vašemu tvrzení musím říci, že tvrzení a vaše fabulace s kanalizací je mimo. Stížnost nikterak s výstavbou kanalizace nesouvisí. Smlouva je podepsána, odsouhlasena a staví se. Není potřeba nic zastavovat. Proč byste to dělal? Je to nesmysl. A tím, že to říkáte a šíříte, jen zbytečně jitříte situaci. Je to zbytečné a nezodpovědné.

    Jinak k Vašim útokům se vyjadřovat nebudu. Jen bych upozornil, že ve slově „může“ se píše ů a ne ú.

    Nemyslel jsem slovo „strany“ ve smyslu politických stran, ale ve smyslu strany jednání. Při troše dobré vůle to tak pochopit lze. Ale kdo chce psa bít, ten si hůl vždycky najde. A navíc stranu klidně volit můžete. Je to na každém jednotlivci a na jeho uvážení. Každý se může svobodně rozhodnout.

    A voličům jsem poděkoval jako první ze všech zde: http://www.novaliten.cz/2014/10/vysledky-voleb/
    a také zde https://www.facebook.com/novaliten?ref=aymt_homepage_panel
    U obou je datum 11.10.2014.

  29. možná už to víte,ale pokud ne,tak bych Vás rád seznámil se skutečností,že Filip Kaštánek podal stížnost na neplatnost voleb.
    To múže podat každý občan mající trvalé bydliště v obci atd..Ale co to znamená pro obec? Soud má 20denní /pracovní dny/ lhútu na rozhodnutí,
    jestli podnět k opakování voleb má právní podklad,nebo ne.Pro občany to znamená,že jsme další měsíc bez zastupitelstva.
    Na rovinu…v obci je rozjetá výstavba kanalizace,která,kvůli zdržování Filipem Kaštánkem,nemusí být dokončena v termínu platnosti dotace,
    na které Kaštánek nemá žádnou zásluhu.A pokud nebude dodržen termín uvedení ČOV /čistička odpadních vod/do provozu v daném termínu,znamená to pro občany
    dluh obce asi 60.000.000 Kč.Pokud obec o tuto dotaci přijde, a kanalizace bude vybudována,kolik asi bude stát stočný ? Děkuji panu Ing Horákovi,
    a firmě budující kanalizaci, že nezastavili práci na dobu,než bude Kaštánkem uznaná stížnost .

  30. Filipe
    nejsem ani přítel,ani soused,ale jdi už do prd.ele.Asi by jsi si měl uvědomit,že u nás se volej lidi,ne strany.
    A s tvým počtem hlasů poděkuj voličům a zkus to za 4 roky.

  31. Ještě větička:
    Bojujeme opravdu za vás za všechny, ač se to třeba teď na první pohled nezdá. Říká se, že moudřejší ustoupí. Když však ustoupíme vždy, jak bude svět kolem nás vypadat?

  32. Vážení přátelé, sousedé,
    pokusím se zde osvětlit, co se dělo několik málo posledních dnů.
    Já jsem ihned, jakmile byly známé výsledky voleb, poslal blahopřejnou SMS jak panu Horákovi, tak panu Novotnému. S oběma jsem si dohodl schůzku na úterý (pan Novotný) a na středu (pan Horák). Z té úterní úterní sešlo, neboť pan Novotný měl kalamitní situaci v práci. S panem Horákem jsem se sešel a gratuloval mu znovu, podal jsem mu ruku a řekl, že respektuji výsledek voleb stejně jako celé naše uskupení a dal mu najevo, že s ním jako se starostou počítáme. Přednesl jsem mu naše návrhy na povolební situaci a budoucí řízení obce. Koneckonců máme 4 křesla, že? Bylo by tedy logické, že bychom se podíleli na řízení obce z pozice místostarosty. Na tuto pozici jsem byl delegován naší stranou. Mj. padl z naší strany návrh na zřízení pozice uvolněného místostarosty, tj. práce na plný úvazek pro obec. Pan Horák před volbami naznačoval, že se chce rozloučit s panem Havelkou (jen si musí zajistit někoho jiného na jeho místo – to jsou slova pana Horáka). Proto jsme mu navrhli mne místo pana Havelky s tím, že ten by měl alespoň čas se naplno věnovat práci a funkci ředitele v Ateliéru Svatopluk (navíc nepovažujeme situaci, kdy pan Havelka má dva úvazky pro obec za normální). Tím by nevznikly další finanční náklady pro obec a dalo by se předpokládat zvýšení efektivity práce pro obec (dva lidé přecejen vykonají více práce než jeden – totiž Kaštánek jako místostarosta a Havelka jako ředitel Ateliéru Svatopluk). Myslíme si, že je to čistý návrh a má svou logiku a není kvůli němu potřeba se čílit. Navíc ve světle tvrzení pana Horáka, že nyní mu stavba kanalizace zabere 80% jeho času. K tomu se přidá obnova silnic atd… Aspoň by měl čas se té práci věnovat. A vlastně to byl důvod, proč se rozhodl na poslední chvíli kandidovat na starostu. Chci ještě upozornit, že jsme se vůbec nebavili o jakychkoli finančních odměnách!!!
    Pan Horák mi nedal vědět, jak se rozhodl. Jen jsem se dozvěděl, že jako s místostarostou počítá s Šárkou Marcinovou (prý umí perfektně anglicky a má dostatek zkušeností a mne nezná) a ustavující zastupitelstvo bude v sobotu. Ověřil jsem si tuto informaci u pana Horáka a zjistil, že to tak je. Dospěl jsem k poznání, že pan Horák s námi spolupracovat nechce a chce 100% moci pro sebe. Nám nejde o moc, ale o aspoň trochu respektu a o dialog.
    Včera jsme se dohodli na dalším postupu a já jsem dnes zavolal panu Horákovi, abych inicioval společnou (tentokrát za přítomnosti všech potenciálních zastupitelů, aby nemohly být výsledky jednání jakkoli překrucovány) PRACOVNÍ PORADU. Informoval jsem i pana Novotného a na poradu ho pozval. Ta se uskuteční 6.11. Myslíme si totiž, že je potřeba začít pracovat. Jako nejdůležitější body vidíme:
    1) rozpočet 2015
    2) příprava a výběr dotačních titulů od kraje na 2015
    3) příprava na ustanovení zastupitelstva, volbu starosty, místostarosty, výborů…
    Jedná se o casove omezene věci, které je potřeba udělat hned. Na ustavující schůzi zastupitelstva pak připravené body už můžeme odsouhlasit. Ustavující jednání zastupitelstva bych viděl nejdříve 1.12.2015. Máme tedy čas vše připravit.
    Co se týká stížnosti, tak soud musí rozhodnout do 20ti dnů. Týden musí viset oznámení o veřejném zasedání. Proto si myslím, že zasedání bude kolem 1.12.
    Závěrem si dovolím vypíchnout jednu důležitou skutečnost: MY MÁME ZÁJEM PRACOVAT PRO BLAHO (otřepane, ale trefné) OBCE VÍCE, NEŽ KDOKOLI JINÝ. Udělal jsem už 2. pokus vyvolat společná jednání. Ani jedna z protistran to neučinila ještě ani jednou. Nechceme být v zastupitelstvu jen do počtu a jen jako přihlížející opozice. Máme 4 hlasy (44,44%) a zastupujeme nemalou část veřejnosti, a i proto si zasloužíme, abychom byli respektováni.
    Děkuji, že jste to dočetli a držte nám palce. Další informace najdete na našich stránkách http://www.novaliten.cz.

  33. Dobry vecer vsem ctenarum.

    Rada bych podekovala za velmi trefny komentar pani Vedralove. Naprosto souhlasim se vsim, co Vas komentar obsahuje.
    Sama za sebe musim uznat, ze soucasna situace a nektere reakce na volby i jejich prubeh uz ted malinko kazi mou radost z vysledku voleb. Predvolebni obdobi bylo hekticke, utocne a hodne napjate, byla jsem si vsak skoro jista tim, ze se po volbach situace uklidni, devet zvolenych zastupitelu se zaraduje ze sveho uspechu, projevi profesionalitu a v zajmu obce i obcanu se spoji a zacnou jednat tak, jak je to od nich ocekavano a tak, jak to cekali jejich volici v dobe, kdy jim sverovali svuj hlas a duveru. Jsem ted tedy velmi zklamana … Bohuzel si myslim, ze nasledujici 4 roky budou pro nas velmi slozite, pokud budeme muset v zastupitelstvu jednat s neustalou opozici, nebudeme si moci navzajem duverovat a jen ocekavat ,,kudlu v zadech“. Na druhou stranu jsem rada, ze se nekteri ukazali uz ted a svym jednanim ukazuji, ze jim nejde o dobro obcanu zdaleka tolik, jak pred volbami hlasali, ale mnohem vice o osobni prospech.
    Za sebe samu mohu s klidnym svedomim prohlasit, ze se snazim delat maximum proto, abych byla dobrym zastupitelem, rozsiruji sve znalosti a vedomosti jak jen to jde a hlavou se mi uz ted hodi spousta napadu…Doufam, ze se situace vyresi co nejdrive, v zajmu vsech. Rada bych take verejne podporila pana M.Horaka, ktery je ted ve velmi nezavidenihodne situaci a veci, dejici se ted kolem mu zneprijemnuji zivot jak ve funkci starosty, tak bezneho cloveka…

    Myslim, ze volbami si obcane uz jednou a velmi jednoznacne rozhodli o tom, koho chteji mit v cele sve obce. Snazit se ted jejich rozhodnuti zmenit, ci zpochybnit je pro me jednoznacne ukazka neucty ke vsem volicum…

  34. Dovolte mi popřát některým nově zvoleným, jako je například pan ing. Horák, kteří pro obec dělají stále s chutí maximum. Přeji jim, aby se nenechali odradit a znechutit neúspěšnými kandidáty….. Bylo pro mne velké zklamání, že někteří z kandidujících, kteří se tu přirovnávali ke štikám a chtěli nahradit líné kapry v rybníce, byli vlastně kapři, jen stihli před volbami tak nějak změnit kabát. O podaném odvolání se s ohledem na výsledky voleb, si již nyní myslím své. Velká škoda pro obec Liteň, že někteří nedokáží unést a respektovat rozhodnutí voličů. V tomto se musím osobně sklonit před panem Lisem, kterého si vážím pro jeho nesmírnou pracovitost, že v sobě našel sílu a vyrovnal se s výsledky jako pravý chlap. Budu si i toto pamatovat u dalších voleb. Můj hlas pokud bude mít chuť jít znovu do voleb rozhodně dostane. Přeji tedy všem nově zvoleným zastupitelům, aby je práce pro obec těšila, aby dotáhli do konce, co započali a aby obyvatelé nelitovali jejich volebního rozhodnutí.

    PS: Doufám, že zdravý rozum u některých zvítězí a matrika bude na zdejším úřadě zachována :).Děkuji

  35. Dobrý den,

    na úvod bych rád poděkoval všem voličům,kteří mi ve volbách dali svůj hlas a vyjádřili tak touhu po určitých změnách,které jsem byl připraven prosazovat.
    Nezbývá mi než popřát vítězům – novým i staronovým zastupitelům k jejich volebnímu výsledku a doufat,že i mé myšlenky a přání z volebního programu budou vhodnou motivací k jejich práci a potřebným změnám pro obec a její občany.

    Osobně to beru jako zkušenost, ponaučení a pokud mi ambice vydrží, tak příště sestavím volební kandidátku, abychom byli rovnocennou volební stranou, schopnou zdravé konkurence.

    Každopádně by to chtělo pravidelně a v bohaté účasti navštěvovat veřejná zasedání a zpřístupnit on-line zápisy ze zasedání pro veřejnost. Důležité je nenechat zastupitele „pasivní“, ale nutit je k potřebným a požadovaným změnám.

    Hezký den
    Antonín Lis

  36. Vážená pani Nováková,
    mrzí mě,že Váš názor na moji osobu se mění až těsně před volbami. Nemohl jsem nereagovat na článek pana Havelky v Našich novinách,ani na ostatní situace posledních dnů.Ostatně si nemyslím,že bych někoho v nich ,,hanil“ a na někoho útočil.
    Doufám,že jste byla na některém z našich mítinků a viděla jste,jak to na nich probíhalo…
    Jinak Vám děkuji za Vaši reakci.
    S pozdravem
    Miloslav Kliment

  37. To netuším paní Nováková, zřejmě jste ten příspěvek po napsání viděla, ale jen Vy. Ostatním uživatelům se v té chvíli asi nezobrazoval. Po novém načtení stránky jste už komentář neviděla. Já jsem ho vytáhl ze spamového koše a zkontroloval nastavení spamového filtru, aby k tomu příště nedošlo. Děkuji za pochopení.
    Filip Kaštánek, Give me five! Volíme pětku 🙂 http://www.novaliten.cz/2014/09/volte-proste-cislo-pet/

  38. Nechtěla jsem reakci od pana Klimenta na můj komentář. To jsem si již vlastní názor udělala. Ale ptala jsem se proč jste můj komentář vymazali. Nějakou dobu tam byl a pak ne, to přece není záležitost spamu.

  39. Dobrý den p.Havelka,
    můžete prosím zveřejnit voličům e-maily,kterými se měl údajně Ing. Vodička za zády Vás i p.starosty Klimenta,pokusit tajně ovlivňovat hlasování zastupitelstva městyse Liteň ve věci převodu areálu učiliště.
    Spolu s rodinou bychom se rádi ujistili,koho vůbec máme volit.
    Přeji hezký den

  40. Vážená paní Nováková,
    Váš příspěvek spadl do spamového koše. Po prověření nastavení jsme zjistili, že Váš e-mail byl založen teprve dnes. Proto ho spamová ochrana a filtr takto vyhodnotily.
    Pan Kliment Vám zřejmě odpoví, upozorním ho na to.
    Jen za mne mohu říci, že HH systém, jak jsme nazvali spolupraci Havelka+Horák, je asi ještě něco více a já nevím, co si mám o tom všem myslet. Snad byste se měla zeptat pana Havelky proč publikuje svoje články (Liteňské zrcadlo) pod jménem někoho jiného, totiž pana Horáka. Opravdu máme oprávněný důvod se domnívat, že jde o něco podivného. Vy rozumíte této hře? Míla Kliment je férovej chlap. Jemu i nám všem ostatním vrtá hlavou, proč se starosta podepsal pod slova, která nenapsal a proč se pod ně nepodepsal pan Havelka. Proto jsme poukázali na HH systém. Vy tomu rozumíte?
    Mimochodem, jste paní Nováková? Můžeme se klidně setkat a promluvit si o tom. Co Vy na to?

  41. Komentovala jsem příspěvek pana Miloslava Klimenta na stránkách novaliten (HH system). Komentář mi byl během chvíle vymazán, a když jsem se zeptala dalším příspěvkem proč můj komentář nezveřejnili (proč ho vymazali), tak i tento dotaz byl vymazán bez odpovědi. Nezávislí s podporou TOP09 hlásají, že chtějí znát názory občanů a když jim na jejich stránky někdo napíše, tak komentáře selektují a některé mažou, když se jim asi nelíbí. Tedy vkládám můj komentář zde na pavlač, jelikož mi ho zde nikdo nevymaže.

    Vážený pane Klimente,
    měla jsem na Vás vždy dobrý názor a líbilo se mi, co pro Liteň v kulturním směru činíte. Ale po přečtení Vašeho článku a článků ostatních musím na Vás svůj názor přehodnotit.
    Moc mě mrzí, jakým způsobem haníte a útočíte na Vaší konkurenci. Tento způsob jednání pro mě není fér. Místo toho, abyste psal, co pro Liteň uděláte, či rád byste udělal, tak špiníte a myslím neprávem své protistrany. Toto chování je pro mě velice podlé před volbami a vykazuje o Vašem charakteru, který mě velice překvapil.
    Chtěla jsem Vám dát hlas, ale Vaše jednání mě utvrdilo v tom, že zastupitele takového jednání v zastupitelstvu vidět v budoucnu nechci.

    Jana Nováková

  42. Dobrý den,
    chci taky reagovat, myslím, že o korýtka jde skoro všem kandidátům a na prstech jedné ruky by se dalo spočítat, kteří to kandidáti myslí na obec a ne na to korýtko :-). Takže náplava nebo starousedlík je to asi fuk hlavně ať si na mastí kapsu, litenští občané jsou jen stádo volečků , které se dá snadno zmanipulovat a nechtějí si pustit mezi sebe nikoho nového. Ostatně to bylo taky demonstrované včera na zasedání

  43. Vážený pane Kaštánek
    tímto se Vám omlouvám a máte prvdu.Pavlač nic neřeší,radši si Vás přijdu poslechnout a podiskutovat na jednu z Vámi pořádaných akcí.Ještě jednou omluva a přeji hezký den.

  44. Vážený pane Psinto,
    odpovídal jsem na přímou otázku, kterou položila Andrea Tůmová pod číslem 99, což je na předchozí stránce. Tedy nikoli na příspěvek 101 paní Vedralové. (upozorńuji, že to ani nebylo možné, neboť moje odpověď má číslo 100 a je ze 24.9. V té době jsem nemohl znát otázku paní Vedralové z 30.9.)Než někoho příště napadnete, raději 2x měřte.
    A nebyl jsem to já, kdo použil PAVLAČ pro předvolební kampaň, ale někdo z vašeho okruhu pod jménem Andrea Tůmová na facebooku a zde pod e-mailem ochranalidi@seznam.cz. Vůbec netuším, kdo se pod těmito přezdívkami skrývá. Ostatně stejně jako Váš příspěvek (Jana Bašty 367 je první bytovka, pokud se nemýlím).
    A chcete-li s námi diskutovat, přijďte v sobotu do Leče ve 14h nebo Bělče v 17h. Pokud Vám vyhovuje více neděle, budeme od 14h v Litni v restauraci Ve Stínu lípy.
    Hezký den,
    Filip Kaštánek

  45. Vážená paní Mastná,
    o žádné korýtko mi nejde. Budu hůře placený než doposud. Ale to Vám asi nevysvětlím. Přesto to musím říci. Ukončil jsem činnost ve své firmě a rozdělili jsme se společníkem a já vložil veškerou svou energii do toho, abych pomohl Litni. Nechal jsem se přesvědčit našimi společnými sousedy. Neboť mě přesvědčili, že ta práce má smysl. Pokud ve volbách uspějeme, budu pracovat i pro Vás a bude pro mne otázkou CTI, abych uspěl. Finanční odměna je až na druhém místě. A tlak a útoky (jako je ten Váš) za žádné korýtko nestojí (alespoň mně ne).
    Aby bylo jasno, odpovídal jsem na přímou otázku, kterou položila Andrea Tůmová pod číslem 99, což je na předchozí stránce.

  46. Vážený pane Kaštánek,
    plně souhlasím s paní Mastnou.A z odpovědi na konkrétní otázku paní Vedralové soudím,že i z pavlače si děláte předvolební kampaň.Určitě Vás volit nebudu,ale jsem rád,že jste volby povýšil na VOLBY.Možná za 4 roky dostanete nejen můj hlas.V současný době volím pana Ing.Horáka,který je pro mě jedinej rozumnej kandidát.
    Přeji hodně úspěchů při příštích volbách.

    Terrento Psinta
    Liteň 367

  47. Vážený pane Kaštánku,já osobně Vás neznám,ale je jasně vidět jak Vám jde o to korýtko.

  48. Dobrý den,
    chtěla bych touto cestou požádat o odpověď na můj opakovaný dotaz. Bydlíme v ulici Mánesova. Před +- čtyřmi lety byla obnovena strouha, která má odvádět dešťovou vodu, v zimě tající sníh. Obec zrealizovala bez projednání s námi prohloubení malým technickým strojem, hasiči provedli zprůchodnění pod vjezdem na pozemek. Ale bylo to provedeno zcela neodborně, pod vjezd se žádné zpevňovací skruže nedali a nyní se vjezd začíná bortit. Možná, kdyby to s námi někdo včas projednal, přispěli bychom částí na nákup skruží zcela bez diskuze….Mohu se zeptat, kdo bude tuto situaci nyní řešit? Jedná se o obecní pozemek. Letní údržba strouhy je také na majitelích pozemků což také není asi v pořádku…. Na vlastní pozemek již zajíždíme s rizikem, že se pod automobilem půda jednoho dne sesype. Hlavně pak bude zamezen i vlastní vstup. Tento dotaz jsem zaslala již jednou a bohužel neobdržela žádnou odpověď.
    Děkuji. Alena Vedralová

  49. Dobry den Andreo,
    jsem rád za tuhle otázku. Vlastně si ji celou dobu přeji. Je to taková nahrávka na smeč, o níž každý tenista sní :-).
    Jiří Vodička a Míla Kliment jsou právě těmi aktivními a progresivními zastupiteli. Jenže nemají oporu ve výkonné moci, kterou je starosta. Zastupitel může být aktivní až do nebe, ale pokud jeho aktivitu a tempo nesdílí starosta, pak práce zastupitele přichází vniveč. Z Vaší otázky je patrné (při vší úctě), že (tak jako mnozí) nevíte, jak práce zastupitelů vypadá a co má vlastně dělat starosta (něco jsme na toto téma napsali v článku Starosta je alfa a omega (najdete zde: http://www.novaliten.cz/…/spravny-starosta-je-alfa-a…/ ). Zastupitel vlastně úkoluje starostu, je mu poradcem, inspiruje ho,. Starosta je sice šéf úřadu a tím by měl rozhodně být. Ve vztahu k zastupitelům by jistě neměl zaujímat podřízenou roli, ale také ne přehnaně dominantní. Vztah starosta-zastupitel by měl být partnerský, komunikativní, tvořivý. Co si pak dohodnou, měl by starosta vykonat. A v tom je právě ten HÁČEK. Takže pokud je Jirka a Míla tou štikou a není jí starosta (ať už jakýkoli, nemyslím nikoho konkrétního), mnoho šancí na úspěch není. A právě proto tu jsem já. Dali jsme se dohromady, protože nejen Jiří a Miloslav hledali někoho, kdo za prvé tu práci bude chtít dělat (to nikdo za posledních 8 let nebyl – Karla Klimenta opakovaně ke starostování přemluvili na ustavujících schůzích po volbách) a za druhé bude na ni stačit. Oba jmenovaní se jistě vyjádří také sami. Já jen mohu říci, že stačit jejich tempu je někdy vysilující, ale pro mne reálné. Vidím, že už teď jsme tým, který šlape. Nejen oba jmenovaní jsou dynamičtí. Jsou to oba sportovci, kteří ve svém už pokročilém věku jsou nejen fyzicky, ale i duševně, ve vynikající kondici (mimochodem, říkáte nám „ti mladí“. Díky za to. My se tak cítíme, ale jsme prostě typický middle-age – česky mládí v p….i a do důchodu daleko.) A to jsem já také. A takové lidi na radnici potřebujeme. Já pevně věřím, že i většina zaměstnanců je kvalitních a na svém místě. Je však potřeba je nasměrovat správným směrem a probudit z letargie. Dát obci nové impulsy, nové vize, nové naděje, motivaci. A to půjde jen s novým koučem. Žádný tým nemá všechny hráče na bačkoru. Ti dobří musí zůstat. A já jako kouč poznám, kdo dobrý je a kdo nikoli. Ještě jednou díky za reakci. Vážíme si i opačných názorů a jsme za ně rádi. Potřebujeme je, abychom nespali na vavřínech.
    Filip Kaštánek, Váš kandidát na starostu Litně

Přidejte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*